2013. március 11., hétfő

Zöldséges hal krumpliágyon

Egyszerű tavaszias fogás, körettel együtt. Nem érződik olyan erősen benne a halíz, így azok is kedvelni fogják, akik nem rajonganak a halért. Íme:

Hozzávalók:
fél kg hekk
kisebb fej brokkoli
1-2 szál sárgarépa
5-6 krumpli
fűszersó, bors
olívaolaj
5 dkg sajt
4 dl tej
2 evőkanál margarin/vaj
1 evőkanál liszt


Elővettem a mákos tepsim és bekentem olívaolajjal. A meghámozott, vékony karikára vágott krumplit elrendeztem benne, majd rátettem a megmosott, besózott halat. A brokkolit rózsákra szedve tettem rá, a répát karikázva. Pici vizet tettem alá, majd alufóliával letakarva betettem a sütőbe. Addig sütöttem, amíg a zöldség még ropogós volt, de már nem kemény. 

Margarint felolvasztottam, egy evőkanál lisztet tettem bele. Jól elkevertem, félrehúztam a tűzről és belereszeltem a sajtot. Amikor a sajt megolvadt, felöntöttem tejjel. Sóztam, borsoztam. Miután besűrűsödött, ráöntöttem a halra és a zöldségekre. Az alufóliát levettem róla és így sütöttem még negyed órát.


2 megjegyzés:

  1. Szia, de jól hangzik:) Rég nem hallottam rólad, jól vagy? Én is halas ételt készítettem ma, igaz, csak ilyen 30 perces ebédet, szélesmetéltet halkonzervből készült halszósszal, de isteni volt:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta a tepsis!!! Szeretjük!:-))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...