2011. március 26., szombat

Sült mézes-mandulás banán

Már megint egy édesség :) Gyors és egyszerű, de szépen tálalva vendégeknek is tökéletes.

Hozzávalók:
2 banán 
1 marék szeletelt mandula
1 evőkanál méz
2 teáskanál vaj
pici fahéj

A banánokat felkarikáztam. Wokban a vajat felhevítem, érdemes tényleg vajat, nem pedig margarint használni. Vajra rá a banánkarikák, pár percig hagytam sülni, néhányszor átforgattam. Levettem a tűzről, hozzácsurgattam a mézet, megszórtam mandulával. Tányérra tettem és pici fahéjat szórtam a tetejére. Reggelire ettem, hozzá egy pohár tejjel.

3 megjegyzés:

  1. Jöhet! :)
    Szeretnék a kedvességedért cserébe valamit adni. Nem nagy dolog, csak "Egy jó szó", de szeretettel adnám. :)
    Kukkants be hozzám!
    http://tucsokbogar.blogspot.com/2011/03/pizzagolyok-nappali-fenyben-dijak-egy.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...