2011. április 6., szerda

Padlizsános-paradicsomos csirke fűszeresen

Ez az étek minden bizonnyal a ronda, de finom kategóriába sorolandó :) Szóval nekem nagyon ízlett, tudom ajánlani egy könnyű ebédnek, vagy vacsorának. És gluténmentes :)


Hozzávalók 2 személyre:
30 dkg csirkemellfilé
3-4 szem krumpli
3 paradicsom
1 padlizsán
1 teáskanál vaj
kakukkfű
rozmaring
oregánó
kevés citromlé
só, bors


Elővettem a wokserpenyőt, a vajat felhevítettem benne. Először a meghámozott és kis kockákra vágott krumplit tettem bele. Lefedve pároltam a krumplit, néha megkavargattam. Amíg sült, addig a csirkemellet kis darabokra vágtam, a padlizsán belsejét kiszedtem, héjastól összevágtam, egy tálba tettem (ne legyen fémtál) és megsóztam. Amikor a krumpli már a felénél egy kicsit jobban átsült, akkor hozzáadtam a csirkemellet. Állandó kavargatás mellett, nagy lángon gyorsan átsütöttem. A padlizsánt, miután legalább 10 percet állt, alaposan átmostam és hozzáadtam a krumplihoz és a csirkemellhez, majd hamarosan az összevágott paradicsomot is belekevertem. Ekkor fűszereztem meg és egy kis citromlevet is facsartam rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...