2012. augusztus 29., szerda

Mungóbabcsírás tészta

Édesanyám lepett meg egy üveg mungóbabcsírával. Egy darabig csak állt a polcon, aztán gondoltam egyet és ez lett belőle. Semmi faxni, egyszerű tésztás kaja, a csíra miatt különleges.

Hozzávalók:
kis üveg mungóbabcsíra, 18 dkg volt
2 kisebb sárgarépa
1 nagy vöröshagyma
spagetti vagy üvegtészta
szójaszósz ízlés szerinti mennyiségben
1 evőkanál olívaolaj
kevés bors

A wokban felhevítettem az olajat. A gyufaszál szerűre vágott répát és a hagymát állandóan kavargatva öt percig sütöttem, aztán két-három percre bedobtam mellé a csírát. Utána rögtön el is zártam a gázt. Szójaszósszal meglocsoltam, emiatt sózni már nem kellett. Mi spagettivel ettük, persze előtte egy picit megborsoztuk :) Sajna a képen nem annyira látszik a csíra, valamilyen lében voltak eltéve és átlátszószerű lett, mint az üveges hagyma. Elég semleges íze van szerintem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...