2012. december 31., hétfő

Sütőtökös-fetás frittata

Mutatós és finom receptet találtam a nlc.hu gasztro oldalán, amit hétvégén meg is sütöttem. Ha kedvetek támadna hozzá, itt a recept. Szilveszterre is remek fogás lehet, gyors és könnyű elkészíteni.



Örömökben, egészségben, szeretetben gazdag Új Esztendőt kívánok Mindenkinek!!!

Hozzávalók:
40 dkg sütőtök
20 dkg feta
8 tojás
1 dl tej
kevés olívaolaj
1 teáskanál kakukkfű
só, bors

A sütőtököt kisebb kockára vágtam, a fetát körülbelül azonos méretűre. Forrásban lévő vízbe dobtam a tököt és öt percig főztem, majd leszűrtem.  A tojásokat felvertem egy nagyobb tálban, hozzáadtam a tejet, fűszereztem. Kiolajozott tepsibe öntöttem és előmelegített sütőben 25 perc alatt készre sütöttem. Tetejére lehet tenni reszelt sajtot is.

Nagyon egyszerű, de mégis mutatós fogás. Ennek ellenére azért sikerült elkövetnem egy bakit. Beszereztünk egy nagyszerű thermo tálat, de ebben nem tudott átsülni, 20 perc után is folyékony volt. Szóval lényeges, hogy szét tudjon terülni a massza :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...