2014. szeptember 22., hétfő

Spenótos-sonkás tészta

Rég nem jelentkeztem, egész pontosan a legutóbbi bejegyzésem majdnem fél évvel ezelőtt, március 24-én kelt. 25-én hajnalban megszületett első kisfiam :) Ő még csak anyán és anyából él, de nekem kell bizony a tápanyag. Eddig sem az órákat a konyhában töltő típus voltam, most még inkább a gyorsan, egészségeset, finomat híve vagyok. Úgyhogy lássuk ezt a tésztát.



Hozzávalók:
10 dkg (bébi)spenót
15 dkg sonka
fél fej hagyma
250 gr tészta (penne, szarvacska, farfarelle, stb.)
1 dl főzőtejszín
1 evőkanál liszt
1 mokkáskanál szerecsendió
(himalájai) só
őrölt bors
2-3 evőkanál olívaolaj

Az olívaolajon megdinszteltem a hagymát, rátettem az apró kockákra vágott sonkát, aztán a lecsöpögtetett spenótot. Alacsony lángon kevergetve megvártam, míg összefonnyad a spenót. Megszórtam egy evőkanál liszttel, aztán felöntöttem a tejszínnel és alaposan elkevertem, hogy ne csomósodjon. Fűszereztem sóval, borssal és szerecsendióval. 
Amíg a fenti műveletet elvégeztem, megfőtt a tészta. Pennével, farfarelle tésztával talán jobban mutatott volna, de a szarvacska is megtette.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...