2011. január 30., vasárnap

Brokkolis-répás-karfiolos csirke barnarizzsel és krémsajtos-fokhagymás pirított bagettel

Igen, kibírtam és igen vége a tisztítókúrának! :) Sokkal jobban érzem magam, úgyhogy újult erővel fogok bokros és bokortalan teendőimhez. Igyekszem megtartani néhány jó szokást, amit az elmúlt héten vettem fel. Pl. sokkal többet iszom és több zöldséget, gyümölcsöt eszem. A kitartásom jutalmául ma Párom készítette a vasárnapi ebédet. Nagyon büszke vagyok rá!

Hozzávalók:
fél kg csirkemell
60 dkg zöldségkeverék (brokkoli, répa, karfiol)
fél krémsajt
1 dl főzőtejszín
olívaolaj a hús sütéséhez
fokhagymás fűszervaj
só, bors

Először a csirkemellet felkockázta a Kedves, majd kevés olívaolajat felhevített a wokban.Beletette a csirkét és megsózta, borsozta. Fedő alatt készre főzte a husit kb. 20 perc alatt. Utána átöntötte a csirkét egy tálba, a wokba pedig ment a zöldség, kevés víz és só. Amikor már majdnem kész a zöldség, megtörtént a nagy találka a csirkével. Nyakon lettek öntve a főzőtejszínnel, krémsajttal és maguk közé fogadtak egy kevés fokhagymás fűszervajat. Ha ez nincs kéznél, lehet helyettesíteni rendes zúzott fokhagymával, vagy esetleg fokhagymakrémmel. Kicsit összemelegedtek és készen is voltak. Közben a rizsát megcsináltam én, Párom pedig szeletkéket vágott a bagettből, megpirította őket, megkente fokhagymás vajjal és tett rájuk sajtkrémet. A köret opcionális volt, bár a barnarizshez én ragaszkodtam, de azért ezeket a guszta kis krutonokat sem lehetett kihagyni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...