2011. január 25., kedd

Joghurtos-almás reggeli

Hát mikor máskor fogjon bele az ember lánya egy kajás blog írásába, ha nem éppen az egyhetes méregtelenítő kúrája alatt?! Mivel első nap még lehetett enni joghurtot, ezért rittyentettem reggelire egy nagyon egyszerű kedvcsinálót a naphoz.


Hozzávalók 1 személyre:
1 közepes alma
1 kis pohár natúr joghurt
fél marék mazsola
1 evőkanál méz
kevés fahéj és gyömbérpor
kevés víz

A kockára vágott almát, a mazsolát, a fűszereket egy kisebb lábosba tettem, öntöttem alá egy nagyon pici vizet és lassú tűzön feltettem párolódni. Miután kicsit megpuhult az alma (nem kell pépesre főzni, bár lehet), kiszedtem egy tálkába, megvártam míg kicsit kihűl és rázuttyantottam a joghurtot. Szépen lecsurgattam egy evőkanál mézzel. Ha akad otthon, akkor lehet beletenni szőlőt, mandulát, diót, mogyorót. Egészséges és meglepően laktató reggeli vagy desszert.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...