2011. október 9., vasárnap

Viki-sali

Viki nagyon finom salátája jött hozzánk vendégségbe. Mivel az almák a pitében lelték haláluk, ezért most sajtot tettem bele, meg tartármártás helyett egy tejfölös-joghurtos cuccba kevertem bele a zöldségeket.

Hozzávalók:
40 dkg zöldbab
3 nagy szem krumpli
10 dkg sajt
4 dl házi tejföl
1 kis pohár natúr joghurt
5 evőkanál majonéz
1 teáskanál mustár
picike cukor
só, bors

A zöldbabot kis darabokra vágtam és sós vízben feltettem főni, ahogy a megpucult és karikára vágott krumplit is. A tejföl és joghurtot kikevertem a majonézzel, mustárral, sóztam, borsoztam és egy kevés cukrot is tettem bele. A sajtot kis kockákra vágtam. Amikor a krumpli és a zöldbab puha, leszűrtem őket és hagytam egy kicsit kihűlni. A zöldségekhez kevertem a tejfölös mártást és a sajtot. Mi nem bírtuk ki, míg jól összeérnek benne az ízek, de ma ebédre már ez is teljesült. Legalább négy adag lesz ebből a mennyiségből.

ui.: A kis tálka és a kanál Indiából jöttek haza :)

4 megjegyzés:

  1. Legközelebb én csinálom meg a Te joghurtos-tejfölös változatod :))) Remélem Nektek is ízlett. S hogy még az asztalterítőmet is kölcsönvetted?! húúú ez aztán a szupi :))
    Nagyon ari a kis tálkád és a kanál is. Én is imád/-nám az ilyen cuccokat!

    VálaszTörlés
  2. :D Tényleg ilyen asztalterítőd van neked is? Szegedről kaptuk, párom szüleitől.
    Igen, nagyon ízlett, köszi a receptet!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg ilyen :) Kedves egészségetekre :)

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki ez a saláta,szívesen elkészítem!!! Viszem a receptet köszönöm!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...