2011. november 24., csütörtök

Brokkolisaláta

Sokféle vitamin, kálium, kálcium, vas, cink, foszfor, valamint magnézium forrása a brokkoli. Egyik kedvencem a belőle készült krémleves, ám a botmixerem és a turmixom is beadta a kulcsot, így újfajta felhasználási módokkal kísérletezem, és szerintem nem hiába :)


Hozzávalók:
egy nagy fej brokkoli
10 dkg reszelt sajt
1-2 evőkanál tejföl
só, bors

A brokkolit megmostam, kisebb rózsákra szedtem és megszórtam egy kevés Grönsaks kryddával, ami a Knorr egyik Svédországban forgalmazott zöldfűszerkeveréke. Igazából ha kevés sót és borsot teszünk rá, az is nagyszerűen kiemeli az ízét. Kevés vizet téve alá megpároltam. Amikor roppanósan puha lett, lecsöpögtettem és salátástálba szedtem. Gyorsan megszórtam reszelt sajttal és össze is forgattam, hogy mindenhol szépen ráolvadjon. Ezután tejfölt tettem a tetejére és megszórtam borssal. Nagyon gyorsan készen van, ideális vacsorára. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...