2011. november 22., kedd

Tökösségek 4. - Töltött palacsinta

Ez a recept elég régen készült, de végre elszántam magam, hogy felteszem, és éppen illik a Tökösségek sorozatába is. 

Hozzávalók:
egynegyed rész kukoricaliszt
háromnegyed rész búzaliszt
1 tojás
tej és szódavíz
csipet só
pár csepp olívaolaj
reszelt sajt a tetejére

A tölteléket a sütőtökös csicseriborsó szolgáltatta. Kettőnknek egy kicsit nagy adagot készítettem, ezért a maradékot új köntösbe öltöztetve tálaltam. A töltelék hozzávalóit és elkészítését itt találjátok. 
A palacsintatésztát kikevertem, negyed részét kukoricaliszttel helyettesítettem, amitől szép sárga lett, meg ízvilágában is illett a töltelékhez. A kisütött palacsintákat megtöltöttem, kivajazott tepsibe tettem őket és reszelt sajttal megszórtam, majd az előmelegített sütőben addig sütöttem, amíg a sajt pirulni nem kezdett. 

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...